du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 1 mars 2010

pussel

det börjar infinna sig en känsla av bestämmelse inom mig, otroligt skönt! pratade med en tjej på jobbet i helgen som läste ett masterprogram på GU, ett utav de som jag hade tänkt.. jag har nästan bestämt mig iallafall och kan verkligen se en framtid i det :)

har lagt upp en plugg strategi idag, börja 45 minuterspass varje heltimme och ha en kvartspaus för att kunna hålla koncentrationen uppe. håller på fram tills M kommer hem då jag har lovat färdig middag, sedan får han vila en stund och då kör jag ett pass till och sedan åker vi bort till mig för att packa! låter som en bra dag :)

pratade gott med TP igår, "och du behöver inte oroa dig". han är bra han! har lite konstiga saker för mig men ge mig lite tid så löser jag det med. helgens bravader var ett steg i rätt riktning.

lovelovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar