du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 13 mars 2010

back in the days

som vanligt när jag har lite ensamtid så låter jag mig själv klicka in på tidigare blogginlägg. hittade den där raden som skulle komma att förändra så mycket lite senare 2009.
måndag den 30 mars.
"men träffade strindeborn som jobbade där och fick lagat lunch till han,"koka en korv till mig då, hinner ingen lunch" hade dock inga bröd så där gick han med en wienerkorv i handen, haha."
onsdag den 31 mars.
"blev medbjuden på lunch med av strindeborn och hans vän men fick avböja med min fasteförklaring. fick kommentaren, "det var det dummaste jag hört på länge" som svar.."

och nu sitter jag här, sambo med samma strindeborn som nämndes för crika ett år sedan, vem hade trott det?
jag älskar dig så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar