du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 29 mars 2010

ja, då var man hemma igen. vart tar dagarna vägen? kom bort till skolan där jag tydligen inte missade särskilt mycket första timmen, skönt! efter en stund i handelsrätten med lite planering och lånande av böcker så gick vi ett gäng till vino tapas och käkade lunch, mycket trevligt! sedan gick de andra till skolan för att lyssna på info angående magister utbildningar men jag och emmy som har bestämt oss (eller ja, typ iaf) drog ner på stan en stund där jag hittade mina jeans på carlings som var slut på allum, plus ett linne och ett par skor till mamma. tänkte att det kunde bli en påskpresent :)

imon är det föreläsningar mellan 8 och 16, sen ska jag träffa min mentorelev som det så fint heter :) en lång dag helt enkelt.

just nu sitter jag och väntar på M. sen kommer nog freddan och janne hit som ska hjälpa oss med lite småsaker, typ som att laga ett hål i väggen efter helgens bravader..

haha, vet ni vad som hände när jag var på väg hem? stod vid övergångsstället och väntade när en bil körde as fort förbi och skvätte upp massa äckligt vatten på hela mig! som tur var hade jag bara 100 meter kvar till dörren men ändå. as äckligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar