du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 31 mars 2010

baby just say yes

idag har jag en riktig mysmorgon här hemma. lite frukost på sängen till nya 90210 :) ska snart bege mig upp och ringa min pärla och höra om vi ska ta en promenad i slottsskogen. har inte sett henne på jättelänge! ska plocka undan lite här hemma, och förhoppningsvis hämta mitt paket från ellos som konstigt nog hamnade i landala.

jag och mattias har kommit längre i vår planering med uppsatsen vilket är skönt! ska fila lite på det under helgen och försöka komma igång ordentligt på tisdag. lite planering angående helgen börjar också infinna sig, ser ut att bli en riktigt toppenhelg. kanske lika bra att köra systemet idag med så är det fixat.

tror jag har hittat en kul grej att köpa till M, i och med påskhelgen, haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar