du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 19 mars 2010

god fredagsmorgon!

nu har mycket snö försvunnit på gården här hemma,kanske nån vecka till och sen är det borta? lovley!

idag är det en soft dag. jag ska käka lite och kolla på bella och tyras program från igår som frukostsällskap. sedan (hör och häpna) tänkte jag damma av mitt sportlife kort och ta en promenad bort och helt enkelt träna. får se om jag hittar in med tanke på att det var bra många månader sen jag satte min fot där.. wish me luck!

efter den påstådda träningen så ska jag knåpa ihop ett pm på 1000 ord och skicka in det så att det är ur världen. sedan är det ledig helg på riktigt! dock har jag inga direkta planer än att förhoppningsvis träffa kicks på söndag.

har även beställt myskväll och räkor ikväll med min prins :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar