du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 15 mars 2010

hemmagjorda hamburgare..

..kan nog vara något av det godaste! :) nicke (som är världens snällaste) hämtade mig efter jobbet så åkte vi hem och lagade lite käk och kollade csi. nice! jobbet gick bra, träffade en annan söt extring (vi extrajobbar kallas så..) och tiden gick hyffsat snabbt trots knaper aktivitet.

jag saknar min M nu när jag har lagt mig i sängen. är busig nog att sova på hans sida som luktar liiite som honom. mys! ställa klockan imon då jag ska jobba på avenyn. missar två viktiga grejer i skolan men så kan det vara.. fick även ett mejl från lärarn om vad jag behöver göra för att jag missa ett futtigt seminarium på grund av min sjuka förra veckan. väldigt orättvist.

imon åker mamma och frida till egypten, inte alls avis!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar