du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 21 juli 2010

trötter

god morgon. jag är lite seg idag med tanke på nattens upplägg. kunde först inte sova på grund av magont och oro. fick hålla fingrarna i styr för att inte skicka iväg ett argt sms. men när jag vaknade för tredje gången med en halvtimmes mellanrum så kunde jag inte hålla mig längre. det tog väl en stund till innan jag kunde somna på grund av adrenalinet och precis när jag tänkte - kiss my ass (typ) - så rang det och jag kan ju inte låta bli att svara. så då följdes ett samtal i typ 90 minuter där det börjades surt från min sida men efter sisådär 15 sekunder så kunde jag inte låta bli att le. jag sover verkligen inte bra när M inte är hemma.
la på vid halv fem, slog på tv för att kunna somna och sedan rang klockan sju. hujeda. en kalldusch och lite musik gör dock saken bättre. slutar tidigt på jobbet idag med, det är najs :)

funderade länge och noga på skolan igår, sjukt svårt att bestämma mig. som det ser ut nu så pluggar jag en magister (dvs ett år till) kompletterar med nån sommarkurs nästa sommar och börjar jobba nästa höst. det är otroligt skönt att kunna se ett slut på det hela.

förövrigt så tänker jag på min älskling ungefär hela tiden och saknar han så mycket att det är sanslöst. men snart så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar