du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 14 juli 2010

från och med duuuu

fuck byråkrati!
jag börjar mer och mer att ställa in mig på att läsa en magister istället för master, känns faktiskt ganska bra vid närmre granskning. tänk att bara ha två terminer kvar.

har haft ett par riktigt låga dagar beroende på olika saker men dag känns det mycket bättre :) dock drömmer jag skrämmande knepiga drömmar om mig själv.. kanske är det oron för sommar? igår när jag kom hem från jobbet (som by the way gick sjukt snabbt igår trots värmen) så hade min prins köpt en present. plus att middag med tända ljus väntade. han är helt fantastisk! tror han förstod att jag har haft en liten pärs det senaste..
 http://www.efvaattling.com


så nu ska jag bra igång med morgonrutinerna och sedan cykla bort till jobbet :) ser fram emot helgen, långledig med winnerbäck och bovall. mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar