du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 24 juli 2010

då var denna tröttsamma vecka snart slut.
igår gästade pink ullevi och jag och min prins var där. grym show! :)

idag är det några timmars jobb innan vi åker till papps och linda för femkamp med hela familjen. får hoppas att det spricker upp så att vi kan vara ute :)

den här sommarn blev inte riktigt vad jag hade hoppats på, vilket ligger mycket till grund för de funderingar och beslut som kommer att tas. jag är sjukt trött på situationen och vill helst gå och gömma mig så ingen annan påverkas av mitt humör. det är inte alltid så lätt att hålla skenet uppe men jag försöker verkligen, det gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar