du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 12 juli 2010

top fem

godmorgon!
igår så kollade jag på dear john när min prins somnat. den var så bra, lätt en topp fem nånsin. jag grinade i två timmar, typ notebook style. så om ni inte sett den, se den! och channing tatum är ju inget minus direkt ;)

efter en toppenhelg så är det måndag igen. jag och emy hade förbannat kul i lördags på vår burra/baden kväll men jisses vad varmt det var, helt sinnes. ganska gott att vara ledig på en måndag, lite vardagslyx sådär. och det är strålande väder så ska gå ut och sätta mig och läsa lite på gården. fick lånat en massa böcker från papps och linda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar