du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 27 juli 2010

fy vilken natt. kunde inte somna. vaknade typ en gång i timmen. halv fyra ringer hemtelefonen. livrädd är bara förnamnet. öppnade försiktigt dörren från sovrummet och kollade ut. ett okänt mobilnummer. vågade inte svara. efter hundra signaler blev det tyst. skickade sms till eniro, såg vem det var. förvånad. tänkte att jag löser det till morran. precis när jag somnat så ringer det igen. tvekar lite men svarar ett grötit "hallå?", hör bakgrunden och sen läggs det på. skumt. har skickat ett sms nu på morgonen så får se vad som hände egentligen. sjukt jobbiga drömmar och magont efter det kan jag säga.

trodde halsen skulle blomma upp efter natten men icke, skönt! får dock se hur mycket jag kan prata på jobbet idag. dags att duscha och bli kvitt nattens obehags känslor. och inte är det konstigt att kroppen är lite fucked up för tillfället med tanke på alla tankar och oro. finns det ett slut på det hela?

har snoozat i en timme så får lägga på ett kål nu tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar