du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 28 juli 2010

i'm so deep in the shit i can taste the dirth

tråkigt tråkigt tråkigt.
har städat hemma eftersom jag alltid vill att det ska vara fint när M kommer hem. bara lägga in kläderna i garderoben kvar, vilket är det tråkigaste.. har även fått hem mina nelly kläder, fick fyra saker för 300 spänn, underbar sommarrea :) ska göra några små modifieringar så är de klara att användas sen.

har skickat sms till mina närmsta och frågat vad som händer i helgen. och nästa vecka har jag ett mål! jag ska inte åka hem en enda gång direkt efter jobbet, måste göra mer av dagarna än att bara äta, sova och jobba. så om ni känner er manade för nåt, HÖR AV ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar