du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 24 juni 2010

igår var det en mysig dag som spenderades med TP. först lunch på mysiga solliden, sedan torget där vi konstaterade att han inte skulle hitta några kläder så vi drog ut till skärhamn istället :) lånade mammas cab och stekte runt och tog en glass på lars görans. sedan hem till pappa för att möta upp han och linda och ner till harrys för att käka en god middag i solen. fick även en examenspresent, en jättefin ring :) :) efter det åkte jag äntligen hem till min prins, saknat han massa. kollade mejlen och blev mycket glad när jag fick beskedet om att uppsatsen fick ett betyg i form av VG! :) så skööööööönt. all ångest och tårar känns rättfärdigat.

sedan kom natten. fy. har vaknat typ 100 gånger eftersom jag är snorförkyld och halsen är helt fucked up. tur i oturen så väntar en kort dag på jobbet och sen ska jag inte jobba på en vecka så att jag hinner bli frisk.
dags att ta upp morgonrutinerna om dom koms ihåg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar