du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 30 juni 2010

dagarna går och imon börjar jobbet på riktigt i några veckor framöver. jag tänker mest på framtiden och utvärderar olika alternativ men kan inte se allvaret i det förens jag vet vad jag gör till hösten. började kolla runt lite igår och jisses, det finns så många valmöjligheter, vad ska man välja? ibland vill jag snabbspola framåt bara för att veta att allt löser sig. jag börjar längta efter att få ett "riktigt" jobb nu, har aldrig känt det innan.

sitter och väntar lite smått på TP, vi ska gå på stan och kolla inredningsbutiker :) jag vill få lite mer känsla här hemma och han ska flytta till ett eget ställe så jag tyckte att han behövde lite inspiration, haha. har äntligen klickat hem en väggdekor till sovrummet också! tack vare Ms systers tips så gick det från 1500 kr till 150 kr, toppen!


jag vaknar med ett leende och somnar med ett leende, du är helt fantastisk.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar