du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 21 juni 2010

borta bra men hemma bäst

nu är vi back from spain och semestern har varit alldeles underbar. vi har skrattat, solat, badat och bara gottat oss. 10 dagar måste vara den perfekta semestertiden! vädret har vart okej, lite regn vissa dagar som gav mig brunångest (som fortfarande sitter i...) men har vart noga med insmörjningen så det är väl därför. mindre rynkig om några år helt enkelt ;) det bästa med dessa dagar är att få ha michael nära hela tiden, helt fantastiskt. han är fantastisk!

okej, dags att ta tag i det riktiga livet igen. ska inte jobba förens på torsdag så ska spendera dagen med att tvätta upp våra sommarkläder och fixa till här hemma. göra mina naglar fina igen och ta tag i pappersarbete såsom examensansökan och räkningar. sedan åka bort och handla. väldigt hemmafru stil. just nu (05.25) så skiner solen så hoppas på ett par timmar sol så att brännan kan underhållas.

jag längtar efter att träffa min kära familj och mina närmsta pärlor så jag drar till bubblan imon tänkte jag :) har saknat dom!

och visst ger semestern perspektiv på andra saker som man tidigare inte riktigt insett. tråkigt men sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar