du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 8 juni 2010

godmorgon!
har precis vaknat och har en sån kluven känsla inom mig.
får ni känslan ibland av att ni tappar bort lite av vem ni är? så känner jag. har en hel drös med oro som bara ligger och gnager som påverkar mig negativt och gör att jag ifrågasätter allt möjligt.
ibland känns det som att jag anpassar bort mig själv för att glädja nån annan och efter ett tag mår jag ganska kasst för att det är sällan som nån anpassar sig tillbaka, vilket jag inte ens är säker på att jag vill.
äh, lite morgonstruntprat, jag är helt enkelt ganska nere idag också. kanske är det vädret?

tänk om man hade en manual till sig själv, vilka knappar man ska trycka extra hårt på sådana här dagar för att göra en omstart.

keep on smiling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar