du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 25 augusti 2010

shop til' you drop

jisses, nu är jag helt slut. efter skolan så gick jag på stan, främst i jakt på ett par svarta byxor. vet inte hur många jag testat men det tog iallafall musten ur mig. innan jag hittade mina svarta byxor (jodå, jag hitta dom tillslut!) så köpte jag ett par linnen, ett skärp, leggings, rutig skjorta, svart blus, kofta, underkläder och en eyebrow penna. och tillslut mina svarta byxor som kom från pepe och var leggingsinspirerade. TP joinade en stund efter lunch, alltid lika uppskattat.

jag: men alltså, vet han att du vet att han vet?
TP: vaaaaaaaa? för mycket tjejnack nu hörru!

TP: den här affären är bra, här köper jag alltid nåt.
jag: är det snygga tjejer som jobbar här eller?
TP: japp!
(ben sherman's btw haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar