du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 19 augusti 2010

höstfavoriter..

igår blev det en tur på stan innan de andra hittade till fikastället. och gud vad mycket snygga höstkläder det finns! helt galet. först på listan att köpas står en rutig skjorta och ett par svarta byxor. hade även behövt nya skor och en jacka men det får vänta.. sedan kom TP, alex och jenny. vi tjötade lite och satt i solen och gottade oss. sedan mötte jag upp martin och fick låna en bok i arbetsrätt, himla käckt. tänkte förplugga lite nu när jag är ledig. efter en sen morgon i sängen så ska jag bege mig ut på en promenad genom stan. blir nog en timmes bowling med min mentorelev om hon tycker det låter bra. hade vart kul tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar