du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 14 augusti 2010

från och med igår så har jag faktiskt semester, det är ju lite sjukt! just nu sitter jag i soffan hos sebban och maria, äter godis eftersom jag är sjukt hungrig. försöker få igång tv:n men det är ett par för många kontroller för att jag ska förstå hur det hänger ihop.. de andra sover så får se hur jag ska lösa detta, haha. kvällen igår var supertrevlig, god mat och gott vin. är inte van vid rödvin så det känns liite i huvudet idag men men. det är ju idag som den stora festen är! tror det var beräknat till 100 pers och om alla är lika trevliga som gänget här uppe så det kan det bli riktigt najs! ska få använda min klänning som införskaffades för några dagar sedan.. kul! :) nej, nu ska jag nog tvångsväcka min älskade älskade michael. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar