du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 9 september 2010

remember me

efter läsandet igår så kollade jag på remember me. den var bra men slutet gjorde mig förbannad. inte kul alls. såg "the blind side" häromdagen, den däremot var toppenbra! :)

idag ska jag jobba så det är skönt att jag fick läst ut boken och artikeln till fredagens seminarium. temat är svenska ledarskapsideal och ideér.. har funderat en hel del på det och kommer inte fram till nåt vettigt alls, känns så situationsanpassat så får se hur det skall gå imon. får fundera på det under dagen helt enkelt.

vi får se lite vad som händer i helgen, det är jobb för hela familjen strindeborn/lindberg på lördag så fredag lär bli lugnt. jag börjar nästan längta efter en dag som man kan spendera hemma utan några måsten, bara kolla film och mysa. kanske kan vara det bästa med hösten tro?

fick ett sms från TP igår. han trodde jag var inspirationen till denna reklam..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar