du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 1 september 2010

är det officiellt höst nu?

första september, det är lite sjukt.. har ni märkt hur kallt det börjar bli ute?! nattens drömmar var tuffa men efter en lång dusch så ska nog denna dag kunna bli bra också.

igår hade jag och min prins en himla trevlig dag. jag fick pluggat lite, vi mötte upp Ms pappa för en långlunch och handlade hem lite mat :) idag väntar jobb i en ny butik vilket innebär att dagen säkert kommer flyga förbi. ska bli kul att testa centralen!

i och med att skolan börjat så kommer även oron. att börja på (förhoppningsvis) det sista året känns både skönt och skrämmande. skolan har blivit en trygg plats där man oftast (haha) kan sina grejer men nu börjar jag se ett slut och ja, det är lite skrämmande. samtidigt som jag längtar efter att börja jobba! men som sagt, nu är det istället oro för anställningar och pengar som spökar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar